*

Jag har inte orkat blogga de senaste 2 dagarna.
Men nu kan jag passa på medans jag väntar på att träningen ska börja.

I förrgår sov jag i alla fall hos Elina, så jag hon och Lotta kollade gossip girl, pratade och myste på.
Bra kväll! Sedan dagen efter for vi in till stan köpte en tröja från Kappahl.
Super mysig! Gillar den verkligen.
Sen efter stan så for jag hem, sedan träning.
Grymt skönt att få träna! Var ett tag sedan.
Match på onsdag så det är bara att sätta igång!

Har bestämt mig för att stiga upp, ialla fall försöka att kliva upp tidigt den hära sommaren.
Förra sov jag för mycket! Då låg jag i sängen till kl 6 -.-
Helt sjukt..

Idag steg jag i alla fall upp kl 9, ringde och väckte Cissi vid halv elva tiden.
Sen for vi in till stan köpte en parfym, örhängen, halsband, armband och en tröja.
Det var allt.

Drar till stugan på torsdag morgon.
Funderar på att ta med mig sprin kläder..
Får se hur det blir med det.

Lite ringar jag köppt på sistone!



Älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, var har du hittat den med den ovala turkosa stenen? Letat i evigheter efter en sån! :)

2010-06-28 @ 23:55:19
Postat av: sdfghjkl

vars kommer den sista ifrån? dom e sååå snygga...

2010-07-01 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0