Fy!

Usch vad jag är trött!
Känner mej som en zoombie, super fresh!
Gårdagens smink... Ingen vacker syn ska jag då säga er.
Var alldeles för trött igår gick och la mej på direkten.
Eller jag kastade bort alla väskor och kläder från sängen sen gick jag och la mej.

Imorse vaknade jag vid 10 tiden kanske.
Jag har inte blivit bra på att sova nu eftersom att jag har vaknat tidigt och somnat tidigt se 4 sista dygnen.
Kommer nog inte ha någon chans att vända på dygnet.
Men det kanske är bra ändå.

Igår for jag till Emma, och var där med henne och Lotta.
Har inte träffat dom på ett ganska bra tag, så det var roligt! :)
Vi skulle igentligen ut och grilla men vi gick till coop och köpte en massa gott.
Så vi hamnade på Emmas golv istället för ute i kylan.
Vi snackade om lite saker, jag tror att jag har haft lite skratt brist de senaste 4 dagarna.
För jag skrattade ganska mycket igår.

Bad pappa att komma och hämta mej vid halv elva.
Jag hade skit ont i benen av all skidåkning och jag var skit trött.
Så jag orkade inte sova dära.
Och jag märker nog nu att det var nog bäst så har bara legat i sängen hela dagen.
Har inte orkat med så mycket annat.

Ikväll ska jag nog vara med en chihuahua, vi får se vad vi hittar på.

Hejdå!


SÅ HIMLA LIKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0