go å gla

Nu sitter jag bara hära.
Gör inte så mycket förutom att nöta lite låtar.
Tänkte lägga in dom längre ner i inlägget.

I alla fall så har jag och Lisa åkt skidor idag, hur långt vet jag inte.
Men skoja inte att jag var något trött efteråt.
Senare for jag hem satt och slappade i 4 timmar kanske.
Ville inte riktigt sova, eftersom att jag är nog den svåraste människan att väcka.
Det går knappt att väcka mej om jag inte har sovit mer än 6 timmar.
Hehe..
Jag och mina problem.
Har inte riktigt bloggat den här veckan.

Men underbara saker har hänt ska jag säga er!
Jag hittade min kamera laddare i min resväska.
Jag skrek typ av glädje, för nu kan inte heller mamma och pappa kalla mej för slarvpelle eftersom att jag börjat hålla ordning på mina saker.
Så jag har fotat en hel del, (egopics som mest) fast inomhus.
Blir väl att fota ute någon dag när jag hittat min lucka till kameran -.-
Hehe... Jag och mina problem (igen)

Imorgon så drar jag till Kiruna, kommer vara där tills söndag.
Så inget bloggande tills söndag.
Sen nästa vecka ska jag köpa en present till Cissi girl som fyllde år i tisdags.
Ska se om jag hittar något finemang åt henne.


OneRepublic - All The Right Moves

Jason Derulo - In My Head

Jason Derulo- Riding Solo

(några låtar försvann när internet laggade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0