don't blame me for trying

Sitter och försöker fixa min SO  rapport.
Ganska svårt ändå, ska försöka att städa mitt rum nu och plocka undan från skrivbordet så att jag kan sitta där istället för i sängen.

Har i alla fall spelat match idag, inge mer om det tack!

Igår så kom Cissi över, vi fotade och cyklade, vi gjorde det vi brukar göra när vi är med varandra.
Sen så vid tolv tiden åkte hon hem, då redigerade jag lite bilder.
Tänkte lägga upp några stycken.

I veckan är det bara 2 skoldagar för mig.
Ska göra klar dagsverket nu, så ska jag kolla med min lärare om jag kan lämna in det på tisdagen isället.
Sedan på onsdagen åker vi till stugan.
Har verkligen lust att fara till Happaranda och köpa lite smått till mitt rum.
Menmen.
Tror inte att det blir av..












Jag har några favoriter!

Kommentarer
Postat av: emma

snygga ni är! :)))

2010-05-09 @ 21:56:13
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/
Postat av: Fannuh

Fan så söta ni är då!(:

2010-05-10 @ 23:23:30
URL: http://fhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0