jag är lycklig hos dig

Kom hem från Cecilia för drygt en timma sedan.
Vi såg en film igår, sen slocknade jag...
Och nu har jag sjukt träningsvärk i hela kroppen att det ser ut som att jag skitit ner mig när jag går.
Haha!
Ikväll blir det nog tjejkväll med ett par snygga brudar!

För övrigt är jag sur på min svenska lärare.
Roligt med tal direkt efter lovet.
Njae, lågt!
Sen har jag engelska prov på onsdag.
Eller då ska det vara klart, och jag vet inte hur jag ska hinna med det.
Jag vill ju gärna ha ett liv också!
Sen så har min mattelärare krånglat ihop allting och jag fattar inte ett skit nåmer om matte...

Aja ni kanske inte vill höra om resten av mina prov och allt!
Skolan kan ta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0