Längesen

Jo det var ett tag sedan.
Ingenting jag redan visste, men endå.
Har ingenting intressant att berätta.
Imorgon ska jag mysa med två helsköna brudar.
Behövs!
Sedan blir det klippning och färgning på fredag.
Finaly!
Mörk/ljusbrunt, sidecut och kort!
Über!
Skolan går bra nu, hoppas att den fortsätter att göra det året ut.
En flytt just nu skulle sitta fint!
Okej, klaga är ingenting jag vill göra just nu.
Jag vill glömma och gå vidare.

Och nu ska jag plugga so, så att den går att skicka in ikväll, eller något.
Har mammas och pappas dator just nu, för min ha krashat.
Eller krashat och krashat internet saken är inaktiverad och jag vet inte hur man aktiverar den.
Så jag använder deras dator.
Det funkar ju lika bra.
Fast 100x segare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0