jul känslor

Tittar nu ut igenom fönstret och då kommer känslan som man inte har känt på 1 år.
Julstämningen i mitt rum har fixats, har nu 3 tomtar 1silver färgad stjärna 2 jul gubbar jag gjorde i 2:an och 1 ljus slinga som lyser blått 2 glitter band i rosa och silver (den silvriga i blomman och den rosa på hyllan) och en tomte mössa med flätor på min stora nalle.
Glömde att skriva en sak till i blomman finns också min "skydds" ängel, jag kallar den så för att den är så fin och den är alltid i mitt tak annars, också finns det en hjärt formad sten och ett rött äpple i blomman.
Jag är ganska nöjd inte så passande allt men jag får lägga upp en bild på allt så får ni se.


Jag saknar vintrarna på tg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0