måndag

Har just gått och nästan sova, haha.

Kom för ett tag sedan hem från Cissi, vi var hos hennes pappa ett tag sen åkte vi hem till mej för att jag skulle äta, också följde Cissi med mej ett tag så hon var här i kanske 45 min inte vet jag.

På skolan var det som vanligt, inget speciellt bara att vi hade dans haha.
Asså dans är hur tråkigt som hellst och vi måste ha det i skolan.
Man kände sig som en idiot när man typ jävla hoppade runt i en ring.

Just nu ser man ju "My super sweet 16" haha bortskämda ungjävlar säger jag bara.
Asså dom är ju helt konstiga en tjej kunde inte ens gå ner med en bricka med frukost, ååh! Ibland blir jag bara så sur asså är dom ju inte heller lite dryga mot alla.

Jag tror att jag ska sova snart, hihi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0