söndag, eller varför inte hela helgen?

Hej jag kom hem från Boden arenan för ett tag sedan.

Jag har inte hunnit skriva så mycket men ni ska få höra från fredag tills nu.

Fredag; Jag kom till Fiffi vid 7 prick, haha.
När jag kom så satt vi och pratade ett tag och tog bilder mm.
Fiffi hyade värsta söta katterna jag vart typ kär i en som hette Astrid enligt Sandra.
Sen så såg vi 2 filmer, Super hero movie och p.s i love you.
P.s i love you är inte så bra enligt mej efter som att att jag inte fattar den så bra men den var bättre den här gången.
För jag har sett den två gånger nu.
Sen åkte Vikkan hem och sist Elina vid ett nån gång.
Så jag Sandra och Fiffi var kvar och då såg vi p.s i love you fast vi såg inte på den så mycke.
Sen somnade vid .. nått?

Lördag; Jag Sandra och Fiffi stälde alarm på 10.00 för att jag skulle bort.
Jag vaknade av att Sandra satt upp för då hade jag iallafall plats i soffan.
Så vi städade lite och plockade undan, sen vid 11.30 kom pappa och hämtade mej.

Så när jag kom hem så packade jag litte fixade mej lite.
Efter drygt en timma så åkte vi iväg mot Lassbyn, där vi skulle sova hos Fredrik.
När vi kom dit efter drygt en halv timma så såg jag och Emma två filmer, F.O.U och nån skridsko åknings film.
Sen vid 20.00 eller nått så körde vi Guitar Hero, det är as kul!
Sen vid 00.00 nått så körde vi lite Guitar Hero sen somnade jag.

Söndag; Vaknade vid 08.30 och gick upp och städade bort lite grejjer som vi tagit fram och packade ihop mina grejjer.
Sen vid 09.50 så åkte vi påväg hem till Boden.

Kl 11.20 var vi i Boden igen. Vi var tvungna att åka hem tidigt för att vi skulle fota lag fotton med Handbollen.
Sen efter det så sittet jag här igen.
Väntar på att kl ska bli 14.50 då kommer Ellen och dom och hämtar mej så ska vi stå och sälja på stan jag och Ellen.
Skriver mera senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg :')

2008-11-30 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0