Bad

Idag har det vart en vanlig onsdag, bara att jag känner mej mer hängig än igår.
jag får väl somna ännu tidigare ikväll.
så ifall jag städar nu så kanske jag kan gå och lägga mej nio.
smart Matilda!

Dagens bilder:


Haha, lisa och elina. gullisar! :)


Påväg tillbaka till skolan efter ett jobbigt simpass!
LIsa, Elina och Mia :)
Föresten så var det as jobbigt efter att vi simmade.
och simläraren lurade oss -.-
han sa att vi skulle simma 400 meter till.
haha, alla var ju blonda och gick på det.
men han var så sur och serriös att alla trodde på han.
så jag och mia höll på att dö, för det gjorde as ont i benen.

sen gick vi till elev, pantade min mobil och fick en kortlek.
smart det dom har gjort i elevrummet.
allt är roligare där nu också.
så jag och elina tog det lugnt och spelade kort.


Dagens outfitt vart bara mjukis d.v.s
Munkjacka från Bik Bok
T-shrit från Cubus
         &
vanliga mjukis byxor bara.

så har jag sett ut hela dagen typ.
har kännt mej lite annorlunda menmen.
det fick vara så, jätte skäna kläder i alla fall.

men nu strax ska jag på fotboll.
så jag kanske borde börja gå nu.

hör av mej kanske senare i kväll.
ifall jag inte somnar, hehe.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehm...

söt bild på mig och lisa din lilla rackare!

haha :-)

2009-04-01 @ 21:58:47
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0