fredags mys! :-)

Till er som inte vet så har jag startat upp en diet för mej själv.
Alltså det är ingen bantning till er som tror.
För man känner ju sig inte gladare av att banta kanske lättar då men.
Fast när man startar upp en diet så mår ju både kroppen och själen bra.
Och visst, jag kan äta också saker som innehåller socker osv.
Bara i en viss mängd.
Så därför ser ni att jag har bytt ut alla mina grejjer nu.

Så ni ser att jag har bytt ut chipsen till pop corn (mindre fett)
och från cola till vatten (mindre socker), också har jag bara lagt till gurka och päron.
Och på mornarna äter jag hårdbröd och keso (mycket fibrer och mindre fett)
för i smör och sånt innehäller jätte mycket fett som man inte behöver.
Och i bröd finns det kolhydrater som man inte behöver.
Också tar jag vatten eller mjölk till det.
Men sen brukar jag bara ta lite solroskärnor och frukt ifall jag blir hungrig t.ex till lunch.

Nu har också så ska det låta slutat.
Så nu ska jag vell slå på någon film och bara ha det mysigt!

Jag tycker att våra frisyrer liknar varandra.
Nu ser ni kanske att min frisyr är åt andra hållet det är ju dock för att jag tar kort i spegeln.
Vad tycker ni? :-)
Mamma tyckte också det för Sanna Nielsen var ju med i Så ska det låta och då såg hennes frisyr precis ut som min.

Snare ska jag ha värsta musikal marathon.
med filmerna





Vet inte om jag orkar se alla filmerna men jag börjar snart så får vi se senare.

Just nu ser jag på grillad, och förlåt men det SUGER!
Jag fattar inte ens vad det programmet är till för..

Men nu måste jag slå på filmerna innan jag slår sönder tv:n.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0