HALF BAKED :D

Sitter nu med min favorit glass!
Jag smälter typ så fort jag äter den.
Och bara för att läska dej lantz så är den as good! :)
MMH ;D

Jag har också kollat på lite nya saker.
Och jag funderar på att sälja min nuvarande dator och Ipod, och köpa nytt.

Kostar över 2000 kr, så varför inte.
Den är också ganska liten så den får plats i en väska typ.


Sånt här tyckte jag var snyggt jag tänkte den mörk blåa eller den ljus blåa.




Någon av mobilerna vill jag ha,
Men det finns faktiskt mer mobiler jag vill ha men jag vet inte riktigt vilken.
Men snart får jag en ny så jag behöver ju inte köpa en.


Också vill jag ha den här.
Kostar ungefär 2000, inte så farligt.

men nu ska jag fixa en massa annat och se min nya favorit film.

sen ska jag sova.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: lantz

jag tkr inte om när du läskar mej :(((((

2009-04-16 @ 21:58:03
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0