lagad kamera! (y)

Tjo tjo sötisar!

Jag har fixat min kamera eller jag halft.
Behövdes bara två pappers grejer och en hår snodd.
Men nu ser det förjävligt ut!
Idag var det ju bara halvdag, eller vi skulle ha haft fys efter tyskan.
Men varför stanna, ingen idé!

Så efter att vi ätit på stan tog jag sandra och julia, julias cykel och cyklade hem.
Fast jag fick skjutsa eftersom att jag var bäst på det sanra klarade en halv meter.
Och jag har inte gjort illa mej så det gick vell bra.
Kameran har varit hemma och sovit hela dagen fast jag var ute och busade med Tjillis nyss.
Har dock bara varit hemma i en timma.

Lite bilder;

Dagens dråg och min sötnos och hennes fina lilla drägg äckliga boll ;-)

Hahahahahaha!

Solen är framme och sommarn är snart hära! :-)

Nu ska jag och mamma gå ut i det fina vädret och dricka smoothie.

Senare ska jag grilla med några söta! :-)

Men jag hör av mej senare!

Byebye! ♥

Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

tjilla äer tjill ;)

2009-04-30 @ 19:03:50
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0