min sista blogg dag..

hur konstigt det än låter så är det sant.
matilda överger bloggen så länge jag kan, kanske blir någon dag.
men jag vet inte..
har inte bestämt mej redan men mamma och pappa vill inte att jag ska sitta vid deras dator för jag gör ju så att dom får "virus" och att datorn hackar.
så det blir förmodligen min sista blogg dag.
jag kommer att ha hur tråkigt som hellst utan bloggen, för var annars kan jag skriva av mej när det behövs?
vart annars kan jag lägga ut biler.
och allt händer nu, nu när jag fått upp bloggandet.
men när jag har lagat min dator och instalerat in min kamera kommer jag nog att höra av mej.
men jag har inte bestämt mej, ifall jag skulle vilja fortsätta.

men det kan ju hända att jag kanske klämmer in nått inlägg någon gång.
så jag tror inte att det är min sista blogg dag.


men i alla fall..

idag ska jag bara duscha och mysa på i mitt super rena rum.
och sen ska jag gå och lägga mej vid nio.

imorgon.

imorgon ska jag på friluftsdag med elina och eventuellt sandra.
i pagla.
sp imorgon kl 08.50 på Dollar ska vi samlas.
sen ska vi gå till pagla och vara där och grilla osv, sen ska vi gå tillbaka och vi slutar kanske vid ett halv 2(?)

nu.

nu ska jag lägga in lite bilder, var just ute på en promenix med min lilla tjilla :)



efter att jag och cissi hade städat vart allt jätte rent


dagens outhfitt bestod av

Munk jacka Bik Bok
T-shirt Cubus
&
Mjukis byxor
det hade jag på mej idag, vart bara en "mjukis" dag.
också uppstoppat hår för att mitt var helt säär idag när jag vaknade.



sen var jag ut med tjilla på en promenix.
vart bara från skolan.
mamma och jag var påväg hem från ICA för vi hade handlat tilll imorgon och sen så släppte hon av mej vid TG och jag gick hem med henne.

men nu ska jag duscha och ta det lilla lugna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0