plugga -.-'

Tjo tjo alla läsare!

Jag kan inte skriva så mycket idag men lite bilder kommer in i alla fall.
Jag måste plugga till Biologin och Tyskan sen har jag prov nästa vecka och näst nästa.
Men det ska jag göra senare eftersom att jag bara har sovit någon timme idag.
Så jag ska vila lite, sen ska jag på träningen också sen ska jag plugga med mamma.

Bilder;

Orginalen av min lilla sötnos Sandra! :-)

Och den omgjorda bilden på min sötnos! :)

före

efter, tyckte om att göra klubborna i färg och bakgrunden svart vit.


Sötnosar jag älskar er Elina och Sandra! :') <3

min lilla sötis elina! :)<3


det här höll mej lite uppe för att plugga så lite har jag i alla fall gjort.


Yeeh! Biologi Matilda ohja! ;-)

Jag älskar er, ni är det bästa som har hänt mej någonsin! :') <3


Så här har jag nästan sett ut idag:
Munk jack - Bik Bok
Vitt linne - Gina Tricot
Jeans leggings - Bik Bok

Nu orkar jag inte blogga mer.

hejsii!


Kommentarer
Postat av: Anonym

matildaa, jag hatar dom där bilderna ta bort ;o <3

2009-04-27 @ 17:08:48
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0