Gratisbio.se


Nu är jag medlem på gratis bio, ska vara med i en tävling.
Där man vinner poäng, skulle verkligen vilja ha presentkort. Det hade vart bra för jag är ju en bra slösare!
Gratisbio skulle hjälpa mej sluta slösa men ändå inte sluta shoppa.
Jag behöver poäng, som man kan få om man värvar.
Och ni som är så gulliga kan väl göra det för mej.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=184966

Så var skit söta och bli medlemmar, det är säkert en bra hemsida när man kommit på hur man kan samla ännu mera poäng.
Jag tänker då köra på den sidan i ett tag och kollla om det verkligen fungerar vilket jag tror på faktiskt.

Även fast det inte är en sida för om man är under 18 år så skulle man säker få sina föräldrar att skriva på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0