Twilight

Nu har Lisa och dom farit hem.

Så jag sitter fast med Twilight marabou och cola, hehe mumms.

Efter vi hade ätit drog jag och Lisa till ica.
Köpte 4 lotter (för vi vann på tre av hennes mammas lotter så då köpte vi mera) men vann bara på en hehe, sen köpte jag cola och marabou.
Lyckades också tappa bort min cykelnyckel så jag ska väl försöka att knipsa det eller något.
Ganska slarvigt av mej haha! Första gången jag tappar bort en nyckel.
Och det var på ica den här gången och det är as svårt att få tag i den igen eftersom att den hamnade säker under någon disk.

Ikväll ska jag väl försöka få tag i Fiffi och sen se Twilight några gånger.


Så jäkla snygg!



Kommentarer
Postat av: tina

-Vilken smak letar ni efter? :)

-Min cykelnyckeln Hahaha!



Söta :D <3

2009-08-02 @ 23:36:33
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0