50% god and 50% bad

Jag helgen stämmer med rubriken.

Det bästa med den helgen var att jag Lisa och Elina hade mega skojj!
På fredagen sovde jag hos Elina till lördagen sen på morgonen spelade vi hanboll i Älsvbyn.
Sen for jag och Elina hem till Boden och sen köpte vi en b&j var och en marabou.
Sen på kvällen firade vi alla <3 dag.

Imorse så väckte Lisa mej och Elina, för att vi skulle och se handbolls marcher.
Så vi kollade på 4 stycken sen åkte vi in till stan och åt.
Sen tog vi bussen hem, Lisa hoppade dock av hos sig och jag och Elina fortsatte hemåt.
Senare kom Lisa, Elina gick och mötte hon.

Det är tur att jag har sånna söta kompisar som jag har så dom tröstade mej lite för jag var lite ledsen.
Men livet är kort, så jag satte mej upp torkade tårarna och var glad som vanligt.
Så vi busade osv, as roligt med er! <3

Nu ska jag gå och lägga mej snart ska bara fixa skridskorna osv.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0