dagens köp

Nu har jag komit hem, äntligen.
Är ganska trött osv, ikväll ska jag nog bara ta det lite lugnt, och kolla lite på film.

Idag var jag Lisa Emma och mamma i Luleå.
Hittade inte så mycket, bara 2 svarta kuddar och en stor blå, ett ljus och ett fat.
Det vart inte så mycket.
Så vi kom till Luleå kl ett ungefär, så kollade vi på Kosmetik.
Sen kollade vi runt om, men vi glömde Shopping.
För när vi var på Hardwear så ringde Emma och sa att vi skulle komma till Strand och äta.
Så då åt vi, sen gick vi till Lager House och köpte allt.
Sen åkte vi till Ica Maxi och köpte godis och B&J.
Mums, vi åt dom i bilen också, hehe!
Typ smalt I know!

Nu ska jag städa mitt rum och fixa lite andra saker.
Har trååkigt!

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0