frukost

Sitter nu här i sängen och  äter frukost.
Men jag gjorde den inte skjälv heller.
Så mamma kom och väckte mej med frukost påp sängen.
Så jag fick ny bakat bröd med ost och paprika och ett glas o'boy.

I alla fall..
Nu ska jag se tv ett tag, typ till 13.50 kanske.
För då ska jag börja göra i ordning mej till träningen.
Sen kommer jag hem vid tio över 4 kanske.
Så ska jag vara hemma i 1 timme kanske, sen ska jag på fotboll.
Så idag blir det träning x2

Så nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

Men nu sa mamma till mej att det inte blir någon handboll.
Utan hon tycker att det räcker med en träning, och jag vill gärna se när Emma trängar x)
Också ska jag plugga istället.

Men nu ska jag fortsätta.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0