have a nice day

Tråkig dag idag, har inte startad datorn nå tidigare för jag var rädd att jag skulle bränna bort hela min dag på den.
Nu har jag också kanske bestämt mej för vad jag ska ha på mej imorgon.
Vad tycker ni?
Ska jag ha på mej det hära eller hur ska jag klä mej?
För ifall ni inte kommenterar era avsikter tar jag på mej nått enkelt.
Så det jag har påp mej är;
Lång ärmad tröja med krage, Spets tunika linne, tights och Emmas guldiga hjärt halsband.
Håret har jag snurrat upp i 2 hår klämmor.
Synns dock inte på bild för jag klippte bort ansiktet. För att jag inte såg så normal ut i ansiktet.

Så idag har jag inte gjort så mycket.
Har mest sovit gjort läxan och läsit.
Och sett lite tv, men mest film för det finns inte så mycket bra på tv när man är hemma.
Ikväll är det handboll, funderar på ifall jag ska åka.
Vet inte riktigt. Men det får jag snacka med mamma och pappa om.
Just nu fixar jag och Emma en kladdkaka. Fast Emma var tvungen att åka och låna socker av farmor, så hon kommer hem snart.
Sen skulle hon åka med skotern, så jag får se om jag kanske följer med en sväng.
Men nu ska jag läsa tills Emma kommer tillbaka..
Eller föresten så kommer hon nu, ser henne och Tjilla.

´pussar`

Kommentarer
Postat av: lantz

jag tkr det var skit snyggt ;) ha det imrn

2009-02-05 @ 17:12:38
URL: http://saralantz.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Ha det sockerhjärta! : ) <3

2009-02-05 @ 18:08:14
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Frida

Riktigt snyggt matilda! :)

2009-02-05 @ 19:45:54
URL: http://fridalinneabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0