ny duschad! :D

Det känns jätte skönt att vara ny duschad.
Jag har vart det många gånger men jag mår faktist bäst nu!
För tidigare har jag inte haft något mycket tid, men nu hade jag tid med hårinpackning ansikts mask osv.
Jätte skönt, men jag vart bara lite sur när jag hade tagit på mej morgonrocken så gick jag ner och gissa vad som stod där...
Jo ett berg med kläder som jag skulle vika undan, och att tvättmaskinen var full. Så ah.. Det var bara att börja.

Nu är jag i alla fall klar.
Ska snacka med Lisa och Lina snart, vet inte riktigt hur vi ska göra i kväll.
Men det kommer i alla fall att bli skojj!

Nu ska jag ta det lungt ska kanske sova lite.

Hare!

´pussar`


Vi är såååååååååå normala tycker jag!! ;)
Vi har på oss ansikts kräm, ifall ni ville veta.
Hahha, vi var typ störda när vi var 11 år ;-b

Kommentarer
Postat av: liiiisak

hahahaha, så normala vi var xD hahaha så gay, puss

2009-02-22 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0