sent inlägg men det får duga

Funderar på att skita i statestiken och kanske lägga ner med bloggandet.
Jag fattar inte hur dålig jag har vart i skolan på sista tiden, så jag ska fokusera mer på lektionerna. Också ska jag börja plugga istället för att sitta vid datorn.
Så jag ska börja lyssna bättre på lektionerna.
För det är inte förän nu som jag fattar hur mycket jag har missat medans jag har babblat på.
Fast min klass har noll respekt för dom som vill fokusera.
Alla skiter i alla, så är det bara.

Nu ska jag aldeles strax gå och sova.
Är helt slut efter en dag av bara plugg...


Så imorgon blir det nya tag!
Nu ska ´jag bara välja ut kläder till imorgon.

´pussar`


"I miss the old time, don´t any body do that else?
For I miss you guys really much and you were my everything.
I have cried with you I've laughed with you, we all have suffered sometimes but things have moved on.
Wish everything was as before but still not.
I't's not still us anymore"

Vet att jag suger på engelska men låt mej göra det ;)

Kommentarer
Postat av: Vilma :)

hahha söt julian<3

2009-02-06 @ 19:11:59
Postat av: Vilma :)

HAHHA GUD SÅ SÖT! :)

2009-02-06 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0