WTF?!!

Nu är det så att jag har inte fått en enda kommentar om hur ni tycker att jag ska ha min blogg!
Jag vill veta, för min statestik är uppe i 11 just nu och jag har 0 kommentarer!
Så KOMMENTERA!! :)

Föresten vad tyckte ni om mina kläder?
Jag tycker om dom.
Så jag ska lägga undan 290 kr i månden.
Är glad att priset är lägre men jag ville inte välja bort klänningen.
Jag ska bli tjock, eller jag vill gå upp några storlekar till 42.
Surt!

Nu starx kommer vell Brownin och Fabbe.
Vi ska vell spela wii eller något.
Imorgon ska vi vara med @ och Elle.
Vi ska kolla in hennes match.
Eller sammandrag här i Boden. Vi måste bara få reda på vart det är.

Vad mer kan jag skriva om?
Öhm, jo jusde!
Jag kan inte lägga in något mer bilder på typ nån vecka.
Eftersom att min dator inte funkar men jag ska försöka!

Nu ska jag käka lite godis som pappa köpte.

Hare!

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0