blogg koll eller inte?

Alla har vell inte blogg koll på vad man ska skriva om eller vad som är inne?

Själv är det ju så här att mitt högsta antal läsare är 26 inte så många, vet men jag tänker så här.
Kenza hon har 58 058 som hennes högsta antal läsare.
Men och? är det vell bara att tänka.
Allt som Kenza har har jag tvärt emot.
För jag äger inte skit mycket pengar jag är inte nån modell, jag kan inget om mode eller köper dyra kläder. Jag åker inte utomlands eller åker på konärer så ofta. Och det finns också en massa mer som Kenza har som ingen annan.
Men jag fick 26 läsare och jag är helt normal, Kenza är ju dock också det.
Men asså jag har inte mycket pengar jag bor inte i en as fin villa.
Jag lever som dom flesta gör. Och ändå är jag ju glad över hur många läsare jag får.
Min blogg koll är under 0, och hennes är ju lång långt fram.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, vad snäll du är:)<3

Nope, jag har inte färgat, bara permanentat men det blir ju ljusare då!



Jag tänker också så, sure hon och massa andra kanske har flera tusen besökare per dag, men dom behöver inte vara lyckligare eller bättre människor för det liksom!:)

2009-01-08 @ 18:53:11
URL: http://j3nu.blogg.se/
Postat av: lantz

jag följer din blogg via bloggkoll ;d <3

2009-01-08 @ 21:49:37
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0