hehe

öppna telefon-boken i din mobil.
& svara på frågorna.
(jag har inte så många så, jag börjar också om ;), för min mobil har dampat och raderat nummer ;s)

skulle du kunna tänka dig att krama nummer 18?
Fiffi Mcmurry, ja :)
känner du nummer 7?
Christoffer Östlund, nja vet inte ;b
beskriv nummer 6!
Cecilia Nordber, söting det räcker ;b

vad skulle du säga om nummer 2 pussade dig?
André D, jag hade bah; usch!! x)
vem tycker du mest om av kontakterna på T?
haha har inga ;b
vad skulle du säga om nummer 29 frågade om ni ska bli tsm?
Julia Grönwall, yes baby! ;) haha NEJ!
vem är snällast av kontakterna på J?
JAGÄLSKARDEJ (Elina Bokivst) :)<3
vad har nummer 14 för mobil?
Fanny Hansson, en sony ericsson ;)
är nummer 32 ful?
Mamma, ne :)
skulle du kunna tänka dig att heta samma som nummer 3?
Andreas Karlsson, nej! ;)
vart bor nummer 24?
JAGÄLSKARDEJ, i boden ;d
har du varit tsm med nummer 50?
 (jag började om) Andreas Karlsson, nope ;b
har du hånglat med nummer 58?
Emilia Cortanovis, nope x)

Skicka ditt nummer till mej?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0