I´m so sick..

Som sakt, det känns som att jag kommer spy vilken sekund som hellst.
Har feber enligt mamma men jag vågar inte tro på det.

Ska nog sova snart.

Jag skrev ingentin igår. För att jag hade ont i huvudet osv.
Men jag skriver om det som hände.

Jag var på footsal cupen igår.
Var himla kul att spela fast man spelade på små och då menar jag småa planer.
Första matchen var mot BAIK vi förlorade med 6-3?
Andra matchen var mot Pajala tror jag, och vi vann vet inte riktigt resultatet.
Trejdje matchen var mot Storfors fl 94, den vann vi med. Med 5-4 tror jag.
Och finalen som vi spelade om första och andra platsen och då spelade vi mot BAIK igen.
Men förlorade med 6-4 tror jag?

Sen kom jag hem efter att ha varit där sedan 10.00-18.00.
Altså var jag på Arkus i Luleå i 8 timmar suck.
Så jag somnade så fort jag kom hem, eller jag duschade sen bom, så somnade jag.

Nu ska jag dö i sängen och bara sova och slappa, väntar på att den ska gå över innan Alperna.

Jo jussde idag var jag pappa och mamma i Luleå vi skulle hitta en Dakine väska åt mej.
En large, men jag orkar inte ta kort på den för jag är för slö.
Kostade 350 kr, den var dyrare än vad jag trodde.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0