maskar, plugg, pop corn och film

Nu har Fiffi åkt, fast det var för en timma sedan.
Så efter mitt inlägg så gjorde vi ansiktsmasker och pluggade medans maskerna verkade, hehe.
Så efter maskerna så såg vi sannigen om rödluvan, eller vad dn heter.
En skit knäpp film, eller hur man säger.

Nu ska jag städa upp lite.
En dag och fortfarande inga kort, jag och BästElina ska köpa ett imorgon.
Och det lovade hon ^^

Nu ska jag åter gå till mitt.
Finns inget att läsa av mina böcker jag läste ut den igår.

´pussar`

 vill tillbaka! :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovade jag?! :o GUMMAN!!! FÖRLÅT!!!!!!!!! :'(<333

världens sämta kompiss... jagvet :'(((((((

2009-01-27 @ 16:10:33
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0