sjuk, eller små förkyld?

Fötlåt Elina ifall du läser detta men jag kan inte svara på smsen, och jag kan inte vara med någon för att jag är ja.. Små förkyld som mamma och pappa säger.

Imorgon ska jag vara med Felicia..  Eller ifall jag kan.
Vet inte ifall det blir så, jag tror att jag har feber och jag har ont i halsen och huvudet.
Fast jag tror att jag har blivit svalare än tidigare idag.

Just nu ser jag tv, inget bra då men.
Funderar på ifall jag ska sova extra tidigt eller ifall jag mår för illa för det.

Mamma och pappa köpte glass hehe, och vi har jordgubbar så jag tror att det blir en smoothie för mej ikväll.

Jag fixar in alla bilder när jag har lust, så..

Puss och god natt?!


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Du är bäst sis! <3

2009-01-05 @ 19:35:12
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: elina

haha, det är lugnt, men hör av dig när du mår bättre ;)<3

2009-01-06 @ 15:32:53
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0