sliten

Känner mej ganska sliten, och då menar jag mina kläder mittt hår och mitt gammla smink som jag har haft i 2 dagar nu.

I Val Thorans var det as fint! Jag har aldrig åkt så här mycket bra skidåkning.
Och stället är heelt fantastiskt, kolla på min pixbox ifall ni vill se bilder för jag orkar inte ladda upp.
www.pixbox.se/matiildarova, kolla? :)

Tiden går så himla långsamt.
Jag har bara varit hemma i 4 timmar men det känns som en evighet.
Tiden brukar gå as fort, men nu går det söligare än en snigel.

Jag har sett en film jag har kollat på tv jag har vart hos farmor jag har packat upp, jag har suttit vid datorn.
Snart ska jag duscha och sen ska jag plugga lite läxa sen ska jag ta min bok och läsa ett tag sen ska jag sova.
Så ser min dag ut i alla fall.

Jag vet det jag sa om kläderna, men nu är det så att jag fick en tröja sen orkade jag inte köpa någonting.
Hade helt enkelt inte lust, jag sparar helldre till Grekland ifall vi nu skulle fara.
Så en tröja att sätta in i garderoben, wow! Första pris till mej!

Imorgon blir det skolan sen vara med Fiffi :)
Också ska hon hjälpa mej plugga, vi är bäst på det för jag fick MVG på fysik provet, wowwow.
Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med.

pussar&kramar!♥

/ matiildarova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0