sovasovasovasovasovasova!

Jag måste sova NUNUNU, men jag ska ändå inte för ifall jag sover nu kommer jag att inte sova sedan ikväll.
Så om 2 timmar ska jag sova, måste hålla mej och vända på dygnet.
Jussde jag skulle ju se en film attans jag går och lägger mej vid 23.30, någon gång.

Men asså man ska ju inte vända på dygnen.
För jag var smart sista sommarlovs dagen. Att ifall man är riktigt utvilad kan man lägga sej kl 00.00 och vakna kl 06.00.
Jag somnade så och jag var pigg ska jag säga er när jag vaknade.
Fast jag kommer ju aldrig vakna ifall jag lägger mej på morgonen.

I alla fall, så ska jag sova om 3,5 timmar ;)

Nu ska jag göra en pack lista till Alperna :)

 Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0