tidsfördrift

OM DIG
1. Namn - Matilda
2. Bor - Boden
3. Syskon - En syster
4. Ålder - 13
5. Född - 18/9
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 1,68
8. Skostorlek - 39 (beror på)
9. Höger eller vänsterhänt - Både och
10. Stjärntecken - Jungfru
11. Hårfärg - Blond
12. Födelseort - Umeå

DAGENS..
1. Låt - Massor
2. Saknad - Massa
3. Kläder - Svarta jeans linne och munk tröja
4. Smink - Mascara lite ögonskugga
5. Underkläder - Svarta och Röda ;D
6. Mat - Skola mat ;b
7. Köp - kläder godis mat mm ;b
8. Göra sen - Spela wii
9. Godis - Lösvikts godis, hehe (a)
10. Pinsammaste - En ;)

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - haha, vilken fråga x)
2. Tycker du om godis - ja0
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - så många som jag vill ;b 
4. Äter du oftast nyttig mat - Ehm, ja0
6. Är du stark - Vem är inte? x)
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vet ej 
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - NAE!
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Oftast
11. Är du nöjd med ditt förnamn - nope
12. Du tycker att du själv är smart - hehe, aow ;b
13. Vad är det sämsta hos dig - everything
14. Vad är det bästa hos dig - No idéa
15. Har du bra självförtroende - njaa, beror på
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 2-3 kanske?
17. Du tycker om att vara med killar- jo, dom snälla ^^
18. Känner du dina grannar - ne, dom är sura ;s
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Olika
20. Använder du BH varje dag - mh, hehe ;b bara på dagarna 


BRUKAR DU...

1. Sova - Ja?
2. Brukar du ta mediciner du inte borde ta - nejj
3. Snusa - usch nej!
4. Dricka - nej
5. Skada dig - neej
6. Klä dig i svart - ibland, men jag brukar ha annat också 
7. Hata folk - ibland
8. Lita på folk - Ja, dom jag tror på ;)
9. Skada dig med flit - nepp
10. Drömma mardrömmar - hehe, ibland 
11. Gå i skolan - jo
12. Gå i kyrkan - Nae!
13. Vilja dö - kan ha hänt någon gång, men nu nepp

NÄR...
1. Åt du senast - typ för 4 timmar sedan
2. Läste du ut en bok senast - I förrgår 
3. Köpte du något senast - today
4. Svor du senast - för länge sedan
5. När sjöng du senast? - för typ 20 min
6. Klagade du senast - today
7. Klantade du dig senast - idag ;b 

HAR DU...
1. För många vänner - så många som jag behöver
2. Förföljelsemani - vah?
3. Någon annan psykisk sjukdom - nae?!
4. Skadat någon - vet ejj
5. Färgat håret - Jopp
6. Några piercnings - bara i öronen ;b 
7. Några tatueringar - nope
8. Egen dator - jiies
9. Gjort bort dig rejält - säkert

ÄR DU...
1. Snäll - haha oftast (a) haha
2. Snygg - men nae!
3. Söt - nej!
4. Lång - ja :o
5. Kort - nope
6. Klantig - mh, kan man säga 
7. Tönt - jow
8. Tjock - jah! ;s 
9. Smal - nee!
10. Romantisk - nope ^^


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag, jag är 95:a. Hahah det hör jag varje dag, Tro mig! :)

2009-01-31 @ 17:27:08
URL: http://claudiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0