trååååk

Finns vell inget att göra elle skriva.

Det ändå och det sista jag ska göra aldeles strax är bara.
Packa
Duscha
Ta fram kläder

Sen finns det ingentin mer att göra.
Eller jo jag ska läsa min Nalle Puh bok.
Tycker mer om sago böcker än serriösa "vuxen" böcker.
Tycket faktiskt mer om fantasin i böckerna osv.
För i "vuxen" böckerna handlar det bara om mord, sex, killar, svek, självmord och till och med knark.
Varför ska man läsa om sånt igentlgen, visst det kan vara spännande men.
Jag har mina perjoder, ibland älskar jag "vuxen" böcker och ibland barn böcker.

Nu börjar ni säkert bli less.
Så jag ska börja göra mitt istället, också ska jag äta nått, hehe...

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0