Lule Kalaset

Jag är så himla trött, jag skulle kunna somna om.
Men jag ska som sagt till lk igen idag så jag ska typ duscha snart sen ska jag titta tv äta frullebulle ;)
Och senare ska jag dra till Elina.

Har typ inga bilder från igår, det vart bara bilder på Lotta och jag, hehe ;)

I alla fall.

I förrgår sov jag hos Elina vi vaknade vid elva eller något jag klädde på mej och drog hem och hämtade ytterligare saker.
Sen när jag kom tillbaka så gräddade vi vofflor, efter att vi ätit fast vi inte var hungriga så bärjade vi fixa oss.
Vid kl 5 så åkte vi till Luleå, skulle köpa hårspray och strumpbyxor.
Sen gick vi runt på stan typ tusen gånger, sen mötte vi upp Emma och Lotta.
Vi gick direkt och köpte biljetter.
Vi åkte typ bara 3 olika, i alla fall jag och Lotta, vi åkte typ virvelvinden tre gånger, flygande mattan en gång också åkte jag och Emma breakdance.
Vid typ nio eller något gick jag och Lotta in till stan och åt på tasty, eller vi satt på gatan för det var så fullt.
Senare kom Emma och Elina, dom tapppade bort oss ;-b

Lotta utanför Lindgrens Mode, haha!

Fetto mat, mumms! x)

Vid halv ett for vi hem, nästan inga roliga var kvar då.

men nu ska jag städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0