hata!

Jag hatar att försova mej, men jag hann ju nästan i alla fall.

Hejhej!

Idag började den bästa dagen i mitt liv med att jag försov mej som tur var ringde Julia och väckte mej.
Gjorde mej klar och sen åkte vi till Lina sen till Elina och sist till Lisa.
Så vi knackade på men ingen öppnade sen så knackade dom ännu mer och sen gick dom in och såg att Lisa fortfarande sov.
Hahah, hon försovde sig också så jag var inte ensammen.

Sen på fysiken skulle vi träna till ett prov men då när vi skulle göra allt slutade min hjärna att fungera.
Jag kom inte ihåg något typ, great!

Nu är jag hemma pallade inte med skolan med huvudverk ont i magen.
Kanske börjar bli förkyld igen? Vet inte det, men hoppas bara inte det...

Nu ska jag sova ett tag sen vid halv fyra ska jag börja göra mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0