;o

Hej alla läsare!

Har inte kunnat skriva på länge, har ju ett liv x)
Haha!
I alla fall så har skoldagen inte vart så farlig, men den var ju kort.
Och lektionerna med.
Imorgon har jag ingen aning om vad vi gör.
Men på onsdag ska vi i alla fall möta sv/en gruppen i bränboll ;)
Det kommer bli as kul! Även fast jag faila när vi hade det med klassen xD
I alla fall så vid 20 över nio for jag hem, Julia följde med mej hem och åt jordgubbar.
Sen så skulle jag skaka jucien och då kan ni vell gissa vad som hände xD
Korken var inte på som jag trodde och all jucie hamnade på mej.

Idag efter skolan for jag Linn och Emma hem till Emma och dampade.
Sen kom Klara och Martin (eller vad han heter xD) så snackde vi.
Sen for Martin (?) hem och  jag Klara Emma och Linn for till Dollar Store.
Så köpte vi socker vadd ;) och dricka ;)
Sen for vi hem alla till sig, jag och Linn dampade på vägen hem haha!

När jag kom hem så åt jag och pappa, jag mådde as illa så han tvungade i mej en hel hamburgare!
Sen kom farmor över med jordgubbar, mumms! :)
Efter det så städade jag en snabbit mitt rum och toaletten sen for jag över till Lina.
Där var Lisa Julia Elina och Sandra med ;)
Så åkte vi ut, och då kom Lina på att vi kunde grilla så hämtade vi allt sen fanns det ingen ved haha!
Så vi satt och käkade rå korv och drack soda stream ;) haha! x)

Nu vart inlägget för långt! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0