och än strålar solen på brun brända ben :D

...  fast inte på mej, jag har blivit RÖD så jäkla otur man kan ha!
jag är ju inte van vid varmt på sommaren så jag tänkte bah, amen det kan ju inte bli så stark sol det här är boden.
men jag hade ju såklart fel och nu är jag en tomat.
fast jag kommer ju att bli brun snart, också ska jag smörja in mej med alovera tur att vi har det ;)

och som jag vet att ni inte gör så orkar man inte sitta vid datan då det är fint väder.
så jag har inte kunnat bloggat elr nå ;-b
men nu ska jag inte blogga nåmer, kanske senare.
drar till psg (pite summer games) imorgon, så kommer inte höra av mej något.
ska kanske också till elinas stuga på måndag ;)

ikväll ska jag till boden alive, vet inte riktigt vilka som ska men då men typ med fotbolls laget.
eller inte hela, men jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: emma

asså fasen vad cool header!:) give it to me! :p

kram

2009-06-26 @ 19:55:39
URL: http://emmajennymadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0