sova

Nu är jag uppe.
Ska snacka lite med Elina och sen ska jag iväg till henne men först ska jag ut med hunden.
Åh gud vad skönt med väddret idag!
Det är soligt, och jag hoppas på mycket plus grader :)
Har inte vart ute än..

Men i alla fall

Imorse väckte Elina mej någon gång vid halv nio sen somnade jag om till typ nyss.
Jag är fortfarande skit trött -.- ´
Ingen är hemma pappa jobbar Emma jobbar och mamma är i USA.
Som tur har jag ju Elina :D
På onsdag kommer mamma hem, längtar! :)

Dagens outfitt;

Kofta - H&M
Linne - Gina Tricot
T-shirt - H&M
Bälte - (?)
Kjol - H&M
Leggings - Gina Tricot

Det var allt nu ska jag börja fixa frukost och gå ut med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0