b&j, godare glass finns inte! :D

Valig  skoldag  idag.
Okej  förutom  att  det  var bad  idag.
kul  med  bad  bara  lite  jobbigt  i  alla  fall  trampa  vatten  övningen.

efter  badet  slutade  vi och  jag  och  Lisa  gick in  till  stan  och  mötte  upp mormor  för  hon  hade  köpt garn  till  mej  för  att  jag  stickar  en  mössa  till  henne.
jag  vet  inte  ifall  jag  fick VG  på  engelska  provet,  Katharina  hade inte koll  på mitt  prov.
men  hon  trodde  att  jag  fick VG +,  VG -  eller  något.
så  jag  och  Lisa  köpte  B&J,  mumms!

sen  har  vi  nästan  bara  dampat  runt.
hehe!  här  har  ni  lite  bilder;



Ben and Jerry's mumma! ;)



lisa  gick  lös  på  mitt  smink,  hårförlägning,  diadem,  klämmor  och  en  grej  jag  fick  av  morfar.
haha!  jag garvar  fan  varje  gång  jag  kollar  på henne x)



dagens  kläder;
munkjacka  från  H&M
linne  från  Gina  Tricot
jeans  leggings  från  Bik  Bok

så  har  jag  sett  ut  hela  dagen.

sen  efter  maten  kommer  säker gullelina  hit  och  leker  med  mej  och  lisen :)
man  får  vell hoppas.


ha  en trevlig  dag!

Kommentarer
Postat av: charlottaboman.blogspot.com

haha okej :)

2009-03-30 @ 18:26:07
Postat av: Anonym

haha, okej =)

söt lisa är ;P

haha, förra komentaren var från söta lilla mig :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAR

2009-03-30 @ 18:27:05
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: lissssssssa

AHAHAHah, jag ser flintis ut på den m. gitarrrrren matttttti haha minns du när ddu villle bli kallad matti hahhaa sött :) !!!!!!

2009-03-31 @ 19:31:40
URL: http://lisakamlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0