Blonde and Blonder

idag har vi hyrt film på kiosk piraten vart Blonde And Blonder.

den är säker ganska kul, skulle kunna tro det för vad det stod på baksidan

De snurriga väninnorna Dee och Dawn är två snygga blondiner som en dag råkar befinna sig på fel plats vid fel tidpunkt. När de söker jobb på en nattklubb som dansare blir de förväxlade med två skickliga lönnmördare och anlitas av den italienska maffian för att 'ta hand om' den kinesiska maffiabossen Mr Wong. Men blondinerna missförstår självklart uppdraget och befinner sig snart mitt i skärselden mellan skumma maffiabossar, förvirrade FBI-agenter och, inte minst, de två riktiga lönnmördarna som desperat söker upprättelse.

godiset är typ slut nu, hehe.
fast inte allt... hihi
så vi bestämde att cissi skulle sova över här igen.
men ikväll ska vi äta frukt som mest, mer vet jag dock inte.

sen tidigare idag när vi var på coop (samtidigt som vi hyrde filmen) så köpte vi 3 beck filmer.




bra köp, så dom ska vi nog också se.

men nu ska jag hjälpa mamma att göra tandoori kyckling och potatis.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var Blonde and blonder? Är den värd att se? :)

2009-03-29 @ 03:49:08
Postat av: hannna

heh, jag har sett "blonde and the blonder" med frida (som faktist påminner om dom ;b) den var ju sjukt kul ! <3 å när dom typ flyger flygplan/ helikoppter smlt , (y) <33



ps du är bäst ! <33

2009-03-29 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0