finns ingen ork kvar!

nu ska jag ta det alvarligt!
jag orkar verkligen inte längre blogga, jag vill ta en paus.
men det är nått som gör så att jag dras till datorn varje gång jag inte ska blogga.

men nu sitter jag ju här så,, det är bara att skriva.
idag var jag med mina bääästbarn sandra och elina, love you so mutch!
den här dagen har varit helt vriickad!
fast sista lektionen var roligast ;-)
förresten tyska idag och gissa... jag fick VG!
jag är så stolt över mej själv, hehe. dom flesta jag vet fick G osv.
men jag lyckades igen!

så jag elina och sandra for hem till mej spela GH och snackade som vanligt typ.
sen vid sex tiden så åkte sandra hem, jag och elina skulle ändå på handbolls träning.
har märkt att jag har fått en stukning i tummen ;-( sadface på mej.
också sen när det hade "lagt" sig så stoppade jag fingret i klister (handbolls klister) och märkte inte det så då slet jag och tummen hängde inte med, så det vart ajaj för min del. men det var ju bara en stukning jag kunde ju fortsätta.

nu ska jag fira mitt VG med lite GH

HARE BÄST SOLSTRÅLAR! ;-)

´pussar`

Kommentarer
Postat av: Anonym

det tyder bara på att du har riktigt bra klädsmak!;D

haha, men det är ju mest bara värdelösa inlägg jag skriver i brist på annat att göra, så det känns bara fjantigt att skriva då;D hehe

2009-03-12 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0