helt slut..

har aldrig riktigt fattat hur dålig kondis jag har!
jag sög stenhårt idag, jag kunde inte ens hinna ikvapp en nigel rullande boll!
ajja, det går inte att ändra på nu.

har kollat en snabbis på H&M.
hittade en del, som jag kommer troligtvis att köpa nu strax eller på sommaren.





det här är mina funderingar.
okej, kanske bikinin var lite för mycket?
alltså jag menar att jag har ju redan beställt 2 st så jag kommer nog inte köpa den.
men i alla fall.
hårspännet, halsbandet och armbandet tänker jag ha till skolavslutningen.
ifall jag nu ska dit, eller jag tror så i alla fall.
och till dom ska jag ha min vita shorta.
vad tycker ni om det då?

summan på alla kläder är 1443.50 kr
det var ganska mycket -.-'
men jag är inte så säker på vad av allt jag vill, ha!
så jag få kolla på det senare.
eller strax men just nu vet jag bara inte.

imorgon är det skola, och efter skolan ska jag till Cissi (förhoppningsvis) på kalas!
ska bli kul, fjortiscissi!
men nu ska jag bestämma mej om kläderna så hör jag av mej senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0