inte snön... igen?

jag är såååå less på snö!
jag ser bara vitt, och asfalten är isig igen tror jag.
och jag som hade sett fram emot att cykla nu i veckan till skolan.
men jag får vell skjuta upp det en vacka till ifall det inte blir bättre väder.
också vill jag ha tillbaka plus graderna och solen och den blåa himmelen.

kollade nyss på aftonbladet och på tisdag blir det 3 plus grader.
och det kommer se´nare imorgon att bli noll gradigt.

har badvecka imorgon.
ogillar verkligen badet vet inte riktigt varför.
men jag vart less på det redan när jag var åtta år.
så jag badar ungefär 4 gånger där på ett år.
och på den tiden blir jag släpad dit av skolan.
men jag har inte lust att gå som förra gången dom hade ju också gömt stämlaren.
så jag for hem, haha!
men jag berättade ju inte att de var snöstorm när vi gick dit.

men i alla fall...

cissi ligger och sover (?).
såg dock ut så när jag gick, eller så ser hon på tv.

idag blir det träning på I19.
inomhus, skönt det än att träna ute i minus grader.

jag har inget mer att säga.
jo att Blonde And Blonder..
den söööög!
jag lovar att den inte ens var värd tian vi gav.

men nu ska jag skak liv i cissi.

hejdå!!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tkr den var askul ! x) <3

2009-03-29 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0