klinten, är ordet!

Jopp så är det!
Idag var jag i Klinten med Elina, sen mötte vi Lisa och Lina och var med dom också under dagen.
Så vi åkte, ganska länge facktiskt, plus att vi åt osv, hihi..
Vid fyra gick bussen hem till Boden.

Nu aldeles nyss har jag ätit hos Stina.
Palt såklart.

Senare gick jag till Ica och, skulle möta Lisa och Elina.
Men Elina orkade inte, krya på dej gumman! <3
Så jag och Lisa köpte godis och en cola, mummsss!

Så nu sitter vi hos Stina vid datorn, ganska osocialt, menmen that's life.
Emma och Stina kom också nyss in hit och visade att det har kommit en ny Ben and Jerry's.
Den måste då jag testa!!

Nu ska vi vara socialare.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0