mer

jag ska beställa mera kläder från H&M.
vet inte just varför jag bara köper från H&M, men jag ska köpa lite annat också från Gina Tricot.

 
allt kostar 795 :- men jag vet bara att jag kan få tag i Gina kläderna.
så jag får vell jaga bik bok grejerna så att dom inte blir slut.
vet inte om det finns i butiken kläderna, men jag får vell hoppas på det.

jeans leggings, OMG typ det bästa som hänt!
jag älskar det! jag tänker aldrig ta på mej ett par riktiga jeans igen!
jag hatar när jeansen är så hårda och tajta, men leggingsarna är som leggings.
och jag bär nästan bara leggings och mjukisbyxor.
jag vet att jeans leggnigs är ganska ut nött.
men jag kommer ändå att fortsätta köpa, so like I care!

ikväll ska jag och pappa köpa Take away.
har inte riktigt betsämt mej, men jag är mest sugen på pizza.
just nu sitter Tjilla bredvid mej, misstänker nästan att hon vill busa lite i det fina vädret.
heh, den lilla bus ungen har klättrat upp på stolen och tar all plats.
kanske är bäst att jag går ut med henne innan jag ramlar av stolen.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Har ingen aning faktiskt.

Jag köpte mina jeansleggings på H&M´s barnavdelning.

Billiga var dom också 129 kr!!!

2009-03-24 @ 16:35:05
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0