nämen hej!

har inte kunnat skriva tidigare har vart och grattat fjortiscissi!
hon fick en stor påse godis av mej, hehe.
så vi var hos henne satt vid datorn fikade och tog emot gäster.
sånt som man brukar göra.

men nu har jag i alla fall bestämt mej för vad jag ska köpa ifrån H&M.
så det blir så här








jag tycker att jag är ganska bra på att hitta grejer, haha!
men det flesta har jag redan beställt.
men det andra kommer jag nog att beställa snart förhoppningsvis.
allt dehär kostar upp mot 1500:- tror jag.
för det jag skulle köpa tidigare kostade nått vid 800 och sen de jag nu vill beställa kostar vid 900:-
så nått kanske vid 1800:-
så duktig hat jag vart, hehe...
men vi får se.

nu strax ska jag kolla vidare på Nelly, Ellos osv.
kanske hittar några fina jeans shorts, BEHÖVER verkligen sånna.
också måste jag städa, vill  inte ha det stökigt.
men nu har jag inget att skriva, så jag hör av mej senare när jag har kollat lite.

´pussar`

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Väskan var ju jättegullig! Och sjalen : )

2009-03-16 @ 19:32:23
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0