ni har inte tappat blondinen än! hehe

Nejnej, jag har bara inte haft varken tid eller ork.
men nu ska jag skriva.

idag;
skola, matte, engelska, tyska, hååååål, idrott.
så har det sett ut idag.
sen efter skolan så tog jag elina och sandra bussen till Luleå.
skulle köpa lite kläder.
vart;
jeans leggings, cardigan och en bh.
inget mera typ, ville köpa mer underkläder men det ska jag göra någon annan gång.

igår;
var jag och emma med pappa.
såg death rece, bra film tycker jag men den kunde ha vart bättre.
och jag gissade på vem mördaren var, åså hade jag rätt, hahah sa ju det emma!
så vi åt godis ben&jerry´s och drack läsk.
hel mysig kväll!

ikväll ska jag och emma se någon film.
och äta gott, hehe ;-b
men nu vill jag göra annat!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0