avslutning



Det här ska jag ha på mej på skolavslutningen.
Också mina vita slip-in också hudfärgade strumpbyxor.
Vad tyks? Fast jag ska plocka bort alla silvriga armband och bara ha guldiga och vita :)
Örhängerna kanske var stora men dom kanske är snyggare IRL?

Idag är jag ju hemma igen..
Har tagit min pencelin för 45 min sen så ska jag äta om en kvart.
Innan jag var hos doktorn så trodde jag att pencelin var som hostmedecin alltså man drack det.
Men jag har ju haft fel tidigare ;)

Men nu ska jag kanske kolla vidare i en tio minuter sen ska jag äta.



- Elina Bokvist <3 Sandra Nilsson <3 Cecilia Nordberg <3 Lisa Kamlund <3 Lina bergström <3 Julia Grönwall <3 Felicia Mcmurry <3
Tack för att ni alltid har funnits där för mej! I love you sweet hearts! ;-*

Kommentarer
Postat av: emmawiberg :D

helu ! :)

blir nog jätte snyggt (;

nu blir jag avis :(

haha, krya på dig :D

pusss ! :D<3

2009-05-19 @ 11:09:36
URL: http://emmaawiberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0