halsfluss?

Hejsan alla läsare!

Cissi sov hos mej igår med.
Vi gjorde ganska mycket saker, orkar inte skriva allt.
Men ja.. vi dampade, hehe.

Nu imorse så vaknade jag kl halv nio.
Slog på tv och kollade medans cissi fortsatte att sova.
Sen kl 10 över nio så vaknade hon och sen for hon vid typ.. halv nio.

Har säkert feber nu också, mamma och pappa var rädd att jag skulle smitta cissi men jag tror inte att det är någon fara.

Dagens vill ha: inte ont i halsen
Dagens klädsel: pyamas
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: erik hassle - hurtful
Dagens bästa: cissi
Dagens roligaste: cissi
Dagens dummaste: tv:n
Dagens drog: näs spray, ipren och halstabletter
Dagens köp: inget
Dagens humör: sämst
Dagens mening

Jag orkar inte skriva mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0