kortfattat

Okej nu är det så att jag inte orkar skriva typ.
Fick reda på att jag hade halsfluss när vi hade vart på vårdcentralen.
Jag tycker inte om vårdcentralen et har jag typ aldrig gjort, för vem vill sitta i 2 timmar och en kvart för att vänta på en doktor som inte gör någonting.
Jag tycker att allt där går så himla söligt, för när man är förkyld då vill man hem.
Då vill man inte sitta i ett väntrum i över 2 timmar!

Ajja...

Efter det for vi till apoteket och köpte pencelin och bedövande halstabletter.
Sen köpte vi också mat, jag fick isglass mumms :)
Också fick jag soppa, äntligen något som inte river upp halsen!

Nu ser jag tv, har inga stora plpaner för kvällen.
Jag ska vara hemma hela veckan, det är ju bara trotts allt 3 dagar.

Men nu orkar jag inge mer jag känner mej jätte svag..


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! det känns jättebra att du har trott på mig :) det betyder massor & super glad blir jag :D



Kramar från Foki! :)

2009-05-18 @ 19:56:09
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0